maandag 15 april 2013

Vooruitgang Maart - April 2013


Het komt er niet veel meer van om te bloggen. Dit omdat ik veel research moet doen om mijn domotica te programmeren en de planning van de bouw moet opvolgen. Ook op mijn nieuwe Job bij de HoGent was het drukker dan normaal, dus ik heb eerlijk waar mijn sociaal leven een beetje langs de kant moeten schuiven.

Eind maart heeft Jeffrey Bostyn onze gevel komen opvoegen. Op hetzelfde moment was Eddy Desmet bezig met de aanleg van het terras.

13 April zijn de venstertabletten gestoken (met dank aan Kristof Van Renterghem). We zijn echt zeer tevreden van de plaatsing !!

De grootste miserie die we tot nu toe gekend hebben was met de chapewerken. Waar ik voorlopig geen commentaar ga op geven. Na een dikke maand is alles toch in orde gekomen en mag het resultaat ven de chape er zeker zijn. We hebben wel de eerste firma die onze chape ging leggen moeten verlaten :-(

Hieronder enkele foto's na de uitgevoerde werken













1 opmerking:

  1. Het wordt warmer en een terrasje doen is ook al mogelijk zet de champagne maar klaar

    BeantwoordenVerwijderen