zondag 24 juni 2012

Terug een maand later

Ik weet het, ik zou onze blog iets sneller moeten updaten. Maar geloof me, meestal is mijn pijp uit 's avonds. Respect voor de bouwvakkers en aannemers want dat zijn nogal peten ze :-)

Hieronder een klein verslagske van de laatste maand:

Eind mei, begin juni 2012

Metsen van het laatste stuk gevelsteen.


Het laastse stukje snelbouwsteen (waar het liftje al die tijd heeft gestaan) zit nu ook toe




Met de laatste stukjes overschot van isolatie, het bovenste gedeelte van het huis (onder het dak) afwerken.


Na het uitschrapen van de voegen, de voeg uitvegen met een borstel, moest het regen kunnen er geen vlekken op de gevelsteen onstaan van de net gemetste gevelsteen.



Midden juni 2012

Buizerij: ik dacht "ffkes een buiske onder de grond steken" , 't is gewoon een groot netwerk van buizen en putjes, reukafsnijders, filters ... 






2de helft van juni 2012

Uitkappen van de potjes voor schakelaars en stopcontacten








Leggen van de muurplaten, balken waar het houten geraamte van ons dak zal op rusten. (23 juni 2012)











Geen opmerkingen:

Een reactie posten